چای هایی که می توانند به شما در کاهش وزن کمک کنند


چاقی به یک مشکل جهانی تبدیل شده است. هر پوند اضافی شما را در معرض خطر برخی بیماری های به خصوص خطرناک مانند دیابت نوع 2 ، بیماری های قلبی عروقی ، سرطان قرار می دهد. این یکی از دلایلی است که اخیراً به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است که چه افرادی می توانند برای کاهش وزن اقدام به اضافه وزن کنند. چای می تواند آرامش روحی و روانی به شما دهد که در این مطلب که برگفته از سایت همسر تایم است به آن اشاره می کنیم.

یکی از اولین و مهمترین اقداماتی که باید انجام دهید ، شروع به تغذیه سالم و متعادل و ورزش هرچه بیشتر است. علاوه بر رژیم و ورزش ، برخی اقدامات اضافی می تواند به شما کمک کند تا به هدف نهایی خود برسید ، مانند نوشیدن چای.

میلیون ها نفر در سراسر جهان هر روز چای های مختلفی مصرف می کنند. چای به طور سنتی حاوی تعدادی ماده سالم به نام فلاونوئیدها است. معروف است که فلاونوئیدها به مبارزه با التهاب و کاهش خطر دیابت و بیماری های قلبی عروقی کمک می کنند.

علاوه بر فلاونوئیدها ، چای حاوی مواد دیگری به نام کاتچین است که تصور می شود سرعت سوخت و ساز و تجزیه سریع چربی ها را افزایش می دهد. برخی از انواع چای حاوی کافئین نیز هستند. باعث سوختن سریع کالری می شود. تصور می شود که ترکیب دو ماده ذکر شده در بالا در چای به سهولت کاهش وزن کمک می کند. در اینجا برخی از چای های توصیه شده توسط متخصصان برای نوشیدن اگر تصمیم دارید چند کیلوگرم وزن کم کنید ، آورده شده است:

چای سبز

هنگامی که ما در مورد چای لاغری صحبت می کنیم ، البته پیشرو در این گروه چای سبز است. بیشترین غلظت کاتچین را دارد و همچنین می تواند آنتی اکسیدان های زیادی را برای بدن شما فراهم کند.

چای نعنا

نعناع به طور طبیعی اشتها را سرکوب می کند ، بنابراین چای موجود در این گیاه مخصوصاً برای افرادی که قصد لاغر شدن دارند مناسب است. نوشیدن چای نعناع بین وعده های غذایی باعث کاهش دوره های گرسنگی می شود. به این ترتیب از خود در برابر پرخوری محافظت خواهید کرد. یکی دیگر از خواص مفید نعناع این است که به سهولت هضم غذا کمک می کند.

چای سفید

چای سفید غنی ترین چای آنتی اکسیدان است و دانشمندان ادعا می کنند که از تشکیل سلول های چربی جدید جلوگیری می کند. علاوه بر این ، وجود کافئین در آن به سرعت متابولیسم کمک می کند. چای سفید شیرینی طبیعی دارد و هنگام نوشیدن آن نیازی به افزودن شیرین کننده نخواهید داشت.

رویبوس

چای رویبوس می تواند به شما در حفظ شکل خوب کمک کند. این ماده حاوی فلاونوئید آسپالاتین است که اعتقاد بر این است که به کاهش سطح استرس در بدن کمک می کند. همانطور که احتمالاً می دانید ، استرس عمدتا به دلیل دوره های گرسنگی شدیدی است که هر از گاهی تجربه می کنیم. همچنین گفته می شود چای رویبوس روند پیری را کند کرده و خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

بابونه

چای بابونه تجزیه چربی ها را تحریک می کند. علاوه بر این ، دارای خاصیت سم زدایی و ادرار آور است ، که می تواند به شما کمک کند از شر سموم مضر و محصولات غیر ضروری خلاص شوید.



منابع :

همسرتایم

healthline


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 بهمن 1399 ] [ 20:39 ] [ حجت اشرفی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]